luni, aprilie 13, 2009

Rebrandingul roţii

Un brand supărat trăia, în corporatista căsuţă din pădure. Într-o bună zi din existenţa lui de neînţeles şi mizeră, să se repoziţioneze s-a gândit. A început prin a îşi schimba logoul, aspectele tipografice, de ambalare, sisteme de texte literale legate de acesta. Identitatea vizuală în principiu. Visa la a fi retronim, sau la o mică duplicare în nume. Dar răii clienţi raţionali îl împiedicau să facă acest lucru. Ei vroiau să-l vadă un “value brand”.

Va urma.

***

Mi se pare mie sau brandul nostru avea un complex din cauza faptului că nu era trendsetter? Neieşind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, şi acolo unde e cazul creări sau creeri (fiecare cu realitatea lui) acestor nevoi (din altruism, normal), el şi-a negat singur drepul la raftul special din supermarket şi la panoul afişat cu delicateţe pe jumătate din faţada Universităţii… Să vedem cum se descurcă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fii român, dă cu părerea: